Wednesday, July 10, 2013

UseR!2013, pa da počnemo...

DrugaRice i dRugovi R-ovci, zdRavo! Spomenuo sam nekim ljudima iz naše grupe da ću ove godine imati tu čast & privilegiju da pristustvujem (i izlažem) na useR! konferenciji čiji će grad domaćin ove godine biti Albasete, Španija. Ovom prilikom dajem častu pionirsku reč da ću blogovati nakon svakog dana o svojim utiscima i tome šta se dešavalo na konferenciji. Sama pomisao na to da ću imati prilike da čujem ljude kao što su Hedli Vikam, Romen Fransoa i Dejvid Smit je zaista "za naježiti se" i mislim da je prava šteta da Vas uskratim za informaciju "iz prve ruke" ukoliko sam imao prilike da posetim konferenciju. Inače, imaću prilike da pričam u dva navrata o rapport paketu: duže izlaganje (17 minuta) i jedan "lightning talk". Moj saradnik (i šef =D) Gergelji Daruci će držati "lightning talk" o paketu pander, a takođe ćemo imati i poster prezentaciju o rapporter.net web aplikaciji na kojoj radimo već 2 godine. Pristustvovaću tutorijalima o Rcpp i Shiny paketima, tako da... očekujte ekskluzivni izveštaj. =) Inače, pišem ovo u busu na putu za Albacete u koji očekujem da stignem oko 3 ujutru. Nadam se da više od 20 sati provedenih u putu (plains, trains, automobiles...) neće bitno uticati na moj elan sutra ujutru kada Hedli i Romen budu držali tutorial o Rcpp-u. Toliko od mene za sad, čitamo se sutra. Puno pozdrava iz MadRida! Aca DISCLAIMER: Net je dosta loš zbog visoke posećenosti, zato radim Copy/Paste od juče. Čujemo se uskoro!

1 comment:

  1. Postoji li neko ko meze da mi uradi neke zadatke u programu R i tinnR,ili da mi pomogne?

    novicamert@yahoo.com kontakt mail

    Dobila sam da uradim 4 zadatka na fakultetu a malo vremena da prostudiram ovaj program.
    Potrebna mi je pomoc...

    ReplyDelete